Andre arrangementer

Her vil det være muligt at finde oplysninger om alle rideklubbens yderligere arrangementer, såsom julearrangementer, ridelejre osv.

Ridelejren på Malling Rideklub starter i weekenden uge 26 og forløber til og med weekenden i uge 27

Ridelejr 2018:

Kære medlemmer

I år har vi skruet sommerens ridelejr sammen på en lidt anderledes måde. Den ligger stadigvæk i den første uge af skolernes sommerferie, men lejren for letøvede/øvede er forskudt lidt. Først og fremmest er det for at kunne få bedre glæde af vores hestemateriale. Og så for at give mulighed for et kursusforløb, som vi først kan finde plads til i netop den weekend, der starter op til sommerferien.

Det nye forløb kommer til at se således ud:

Kursusforløb fra fredag den 29/6-18 til mandag den 2/7-18. Dette kursus er et lukket hold.

Ridelejr for letøvede/øvede ligger fra mandag eftermiddag den 2/7-18 til fredag formiddag den 6/7-18. Pris DKK 1.500.

Ridelejr for begyndere ligger fra fredag eftermiddag d 6/7-18 til søndag eftermiddag den 8/7-18. Pris DKK 850. Som altid er der selvfølgelig også mulighed for at sove hjemme, hvis man helst vil det

Invitation til de 2 ridelejre med praktisk info følger. Men for at have en indikation af, hvor mange deltagere, der bliver, beder vi jer sende tilmelding hurtigst muligt og senest den 10. juni 2018 til: mallingrideklub@gmail.com

Se og download informationen om Ridelejr 2018 som pdf