Undervisere

Rideklubben har i øjeblikket disse undervisere tilknyttet, Derudover har rideklubben også en handicapafdeling, hvortil vi har en handicaprideinstruktør tilknyttet.

Marie Rønning Christiansen mrc.0707@hotmail.com tlf: 93 92 00 69

Henriette Selvig (Handicap rideinstruktør) henryselvig@hotmail.com tlf. 28 12 11 08

Mette Sofie Ravn tlf. 21 12 28 83

Frida Meyer Jakobsen tlf. 21 41 00 92

Marie Rønning Christiansen

Mit navn er Marie, og jeg er 22 år. Udover at undervise i Malling Rideklub, så læser jeg til lærer inde i Århus. Ligesom mange af jer elever er det også her i Malling Rideklub, at jeg begyndte at gå til ridning som syv-otte-årig, og siden dengang har jeg været optaget af heste og ridning.

Efter at have færdiggjort gymnasiet sommeren 2013 rejste min kæreste og jeg til Australien på vores livs eventyr. Her arbejdede vi i staten Victoria på en hestefarm, Bogong Horseback Adventures, et sted med fokus på natural horsemanship og på at give mennesker den bedst mulige oplevelse på hesteryg. Netop dét, at få den bedst mulige oplevelse på hesteryg, er dét, jeg som underviser vil forsøge at videregive.